vädret gör mig på så bra humör

Nu är jag på jobbet efter all stress denna dag, jag förstår inte att det kan ta så lång tid att packa en väska. Jag i ett nötskal verkligen, alltid lika mycket beslutsångest. Såg att jag råka lägga till ett g i texten vid bilderna i det förra inlägget. Små missar kan man göra, så jag ber om ursäkt:)

Jag blir så himla glad av detta fina väder, solen skiner och alla verkar så glada. Jag blir så himla glad, körde min snygga pärla in till stan nytvättat och fin och musiken dunka i högsta volym. Låten som Loreen sjunger är så jäkla bra då menar jag självklart Euphoria,som var med i melodifestivalen!! Hennes röst är helt otrolig, låter helt galen nu men hon måste vinna. Denna låt spelades på repit om och om igen i bilen.



BACK TO WOOOORK! kram på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0