SKÖN SLAPP DAG

Sov morgon idag Gud så skönt, sov dock inte så länge. Vaknade runt kvart i 10. Min Älskade mamma meddelade mig igår att jag kunde vara ledig från jobbet idag, vilket passade perfekt så att jag och älsklingen kunde/kan ha en mysdag. Han jobbade hela denna helgen från fredag till söndag så jag fick inte så mycket tid med han för han va lite sömnig när han kom hem, men det har varit en grym helg ändå, då jag va ute och sprang med hans mamma länge i söndags och innan det hade jag tid att göra lite äranden och annat jag planerat in för helgen. Dessutom han vi med en livad kväll med massa roliga människor, och en galen krogrunda.Idag ska vi senare till Killen Farmor och Farfar, då hans Oldman fyller år, så det ska bli trevligt.



Så nu ska vi böja att göra oss i ordning för att åka iväg, vet inte riktigt vad ja ska ha på mig men det blir nog bra.


Jag är lite frustrerad dock över min älskling !! Han hade GÄTTE Fint hår, men ville exprementera lite så nu är han typ snaggat, får en jobbig klump i halsen varje gång jag tittar på han, Men det som är med hår är ju att det alltid växer ut igen ! Pheuuw..


Ska sätta fart nu :)

Puss på er !.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0