Make up store woooork!

Godmorgon godmorgon.

Har precis kommit till jobbet efter en jobbig cykeltur, på däcket fram försvinner luften hur hela tiden! Jätte skönt att cykla men nu var det jobbigt, blev så jäkla segt då. Frukosten var som vanligt för mig men bara ett ägg och en macka med skinka sen te till det.

I tisdags var det full rulle för mig, jag jobbade först på CARINO SPA & CLINIC sen vidare klockan 18.00 till 21.30 på Make up store här i Eskilstuna. Det var riktigt kul att få stå sminka hela kvällen! Det var kundkväll (vipkväll) för den nya snygga stilen gällande smikning. Även vårens nya färger, som är mycket härliga synliga färger. Ex som blått, limegrönt/gult, rosa osv. Det kanske låter lite skrämmande men är skit snyggt om du gör det på rätt sätt. Temat påminner lite utav fåglar, rovdjur, indian stuk, mkt fjädrar ska det vara.

Så här såg ja ut när jag jobbade på make up store, hade min snygga svarta topp från Jc, sen ett par svarta byxor och mina blåa klackar. Även mina härliga örhängen jag fått av min underbara vän Natasa som hon gjort själv. Till det min klocka Certina och armband som vi skulle ha som passade temat. Smikningen jag hade missade jag tyvärr att ta kort på.




Visst är dom stiliga. Älskar dessa fjädrar med en duma.

Missa inte att gilla Make up store på facebook, få reda på härliga erbjudanden och när kundkvällar är osv.
kramar Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0