Riktigt dåligt

av mig, vad är det med mig? Jag skriver inte här, varför? jag har verkligen inte orkat eller hunnit. Känns som jag har haft annat att göra i första hand. Jag försöker skriva inlägg från mobilen men det är knas, det funkar inte att lägga upp bilder. Blir så irriterad så ni förstår inte, någon som haft samma problem? Störrande mommmeeent! Mobilen är det lättaste för mig att kunna hinna även kunna skriva inlägg om dagarna. SUCK! Blir så illa tvungen att skriva men inga bilder, hur trist är inte det?! Jätte trist men läser en text utan bild? inte jag iaf..


suck på skiten, sluta blogg helt från moblen!! sur på mobilen, förlåt för mitt dåliga humör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0