maten försvinner bort?:O

Haha, ni måste ju se den här bilden.. En av våra ödlor lyckas alltid att få något problem med maten. Missar hon inte maten och istället får sand i munnen så rymmer maten så högt upp den bara kan i den snabbaste farten. I 15-20 min har hon stått sådär och väntat på larven, flyttat huvet och försökt fånga den men icke. Tillslut ramlar den ner och min andra ödla snor hennes mat.. Hahaha stackare. Tänkt vad uttråkad jag är som sitter och kollar på att ödlorna äter, kul humor man har. 
Dino och Saga jagar mat.

Tänka sig att jag haft dessa små liven i 8 år redan. så livliga så ;) mer eller mindre mina små sykons lilla hobby men jag kan inte sluta ta hand om något jag fått. Dom är mina små bebisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0