Idag åker vi , taggade

Så taggade, idag åker vi till Prag!!! Det trodde ni inte va? Kommer vara så skönt att komma iväg lite. Kommer bli så kul att åka iväg och se hur det ser ut där, ingen av oss har varit där så det kommer bli jätte spännande. Sägs att man ska dricka mycket öl där, jag får väl smutta lite på en om Razmus tar någon. Jag är ingen öldrickare direkt:) bra shopping sägs det också att det är där, vi kommer att bo på ett jätte fint hotell mitt på fina gå gatan vid bron. Nu ska jag kolla så passen är med och packningen är bra.

Adjust det köpte lite kläder igår :)
Den marinblåa LEXINGTON jackan är nu min, i storlek xs. Köpte den igår inne på LEXINGTON butiken på Birger jarlsgatan i Sthlm. Köpte även ett par svarta jeans och ett orange skärp.

Puss och kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0