Godnatt goingar

Godkväll på er. Är as trött och har precis krupit ner under täcket i min härliga säng, ska försöka sova strax om det nu går. Min katt är tokig springer runt under min säng och busar med sig själv. Haha kul han borde ha, kul att han kan roa sig själv för dom andra missarna ligger och sover så gott. Jag har verkligen ångest att jag bara minska att skriva sådär snabbt! Men jag var bortrest och ville ha semester, precis kommit tillbaka till jobb och sånt, sen har jag verkligen inte orkat eller haft tid denna helg/vecka:( men jag kommer självklart att börja skriva mer igen:) jag gör det så fort jag känner att allt är på sin plats. Kommer bilder från Prag och våra köp där bora denna vecka :D

Mina ögon håller på att åka ihop nu, dags att sova för min del i morgon är det en ny dag och nya tag. Puss och godnatt på er alla sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0