Feels good to be in prag

Nu ligger jag i den bamse stora hotell sängen med baby mätta och belåtna. Vi har hunnit gått promenad och ätit på en restaurang/pub. Jag åt kyckling med spenat kaka, det var riktigt gott och nyttigt. Flyg resan gick kanon bra och fort, vi blev upphämtade av en taxi som var bokat på vårt namn så vi kom till hotellet på bästa sätt. Vi åkte förbi ett av det lyxigaste stället här i Prag, herre gudars vad snyggt det var alla dessa hus. Skulle inte vara het fel att bosätta sig i ett sånt fint/lyxigt hus. Flott kan man verkligen säga att det var och dessa fina bilar som är över allt.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen Ferrari, Lambo, sjukt snygga Audisar, BMW osv. Resan har bara börjar och det känna verkligen jätte kul att vara här och upptäcka Prag! Kanske inte är det första man tänker på att åka till men vi ville se något nytt:)

Nu blir det film sen sova i morgon är en ny dag med frukost på hotellet sen ser vi hur dagen blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0