En hel dag med planering

Hej på er allesammans. Det är fredag och det är helt underbart, började min dag med frukost sen att packa. Sen åka upp till sjukhuset =( Gillar absolut inte sjukhus, usch! Men nu är jag hemma igen och ska tänka på annat. Nu ska börja kolla så hela min packning är klar. Det ser ganska färdigt ut vad jag tycker:)

Ska strax göra lite äggröra och steka kakon till lunch, smaskens! Kommer att åka ner till jobbet om en timme ungefär sen jobba lite granna innan jag sätter mig på tåget mot härliga Sthlm. I helgen ska jag träffa mina härliga tjejer, myspys innan jag sätter mig på planet på söndag!

Måste kolla klart packningen nu en sista gång och kolla vad jag ska ha på mig idag! Kommer självklart att ha på mig mina fina cara smycken idag.



Mina snygga Cara armband ska jag ha på mig såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0