16 mars

Godmorgon godmorgon. Ligger i sängen och kollar på r som springer runt och yrar efter kläder. Haha lite små kul, nu kan jag tänka mig hur jag ser ut när jag inte vet vad jag ska ha på mig. Igår var det fredag och det var mässa hela dagen, det var så himla trevligt att åka dit med jobbet. Vi käkade mat och hade super kul:) 5 tjejer på turné. Vi stod och prata med en hel del företag, mycket nya tankar och funderingar;) får se sen vad det för oss. Fick 4 stycken jätte fina arbetskläder av min underbara chef. Runt halv 5 tiden åkte vi där ifrån mässan både trötta och glada :)

Kvällen vart bara lugn och skön med skräckfilm och en bit mat!
Idag är det lördag och mina planer är icke planerade än men ska börja med att ligga kvar där jag är och vila lite till.
//kram Paulina

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0