VINN EN BAREMINERALS FOUNDATION



Hej allesammans! Nu är det dags för mig att berätta lite om BareMinerals foundation. Jag använder mig av deras produkter, jag har blivit helt kär. Jag känner mig väldigt fräsch och fin i BareMinerals sminket. Det ser verkligen naturligt ut och jag blir inte flammig som man kan bli av en foundation. Det finns en hel del olika nyanser och det finns med skimmer i och även den matta. Jag har testat båda två och gillar dem båda:)
Jag rekomenderar absolut att testa det, det är drygt och prisvärt. Det är 100% naturliga mineraler med solskyddsfaktor 15. Så här du gör för att använda produkten du knackar ut en liten mängt foundation i locket som hör till, sen vinklar du borsten lite lätt och gör små enkla cirklar i lagom takt. desto mer du arbetar med den så hamnar det mer i borsten. Sen kan du börja att göra cirklar i ansiktet med den, desto mer du arbetar desto med teckande blir den. Man behöver inte ha concealer, det funkar utan. Jag trivs super bra i den och det som är så bra är att man kan vara i solen med den utan att få utslag.
Den är perfekt att ha både till vardags och till fest, när jag tränar och till med när jag sover.Jag lovar, testa, ni kommer älska den.Sminket passar både tjejer och killar:)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Tänker därför ha en tävling och dela ut en foundation som passar just dig! En glad vinnare kommer det bli förhoppningsvis! Det går till såhär, för att jag ska kunna dra en vinnare ska du kommentera inlägget med (jag är med) eller något i den stilen, samt varför just du ska vinna. Produkten är värd 500 kr 


Kommentarer
Postat av: camilla johansson

Klart jag vill va med o försöka vinna Bareminerals foundation, det låter ju helt underbart fräsht att ha på sig,skulle va jättekul att vinna den och få lyxa till vardagen litegrann med denna härliga produkt.För det behöver jag, Kramar..

2012-01-26 @ 04:54:35
Postat av: hanna ♡

jag vill jättegärna vinna foundationen! den låter väldigt fräsh och bra :) eftersom att foundation är ganska dyrt så har jag inte direkt råd med en ny nu när min har tagit slut. så jag håller alla tummar, kram! :)

2012-01-26 @ 06:24:53
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Anno

Åhh.. Jag vill vara med :-) dels för att jag inte testat det märket på mineralsmink samt att jag aldrig brukar vinna.. Och för att jag alltid läser din blogg ;-)))

2012-01-26 @ 09:32:40
Postat av: Sara

Har redan massa sådana hemma :)

2012-01-26 @ 09:35:18
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: e

Kör en dagens blogg även idag, kika in hos mig och komentara inlägget "Dagens blogg" hur mycket du vill för större vinstchans. Drar tre vinnare senare idag ♥

2012-01-26 @ 09:38:19
URL: http://live.seorkalainen.blogg.se/
Postat av: e

Oherregud vad det blev fel när jag fyllde i blogg och mail, haha här kommer det rätta!



Ett tips är att inte ha det i samma färg, där man fyller i namn osv, för man ser inte ett skit. haha

2012-01-26 @ 09:39:46
URL: http://emiliakorkalainen.blogg.se/
Postat av: e

Jag är med! Gud vad bra!



Jag tycker att jag borde vinna då jag alltid haft problem med min hy, och fått komplex över det! Så varje morgon står jag med fondatioun(stavning?) som bara gör allt värre, usch.



Därför tycker jag att jag borde vinna då jag aldrig testat en sånhär och eftersom att jag är student och fattig (haha) så har jag inte vågat köpa någon jag inte varit helt säker på om du förstår vad jag menar? :)



PUSS

2012-01-26 @ 09:50:06
URL: http://emiliakorkalainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag vill jätte gärna vara med och tävla!:) Jag har alltid velat testa mineralsmink just för att alla säger att det är så bra men har inte råd eftersom jag just nu är arbetslös.

Jag har problemhy och har haft ända sen jag kom i i tonåren (är nu 20) och funderar på om detta skulle hjäpla min hy under dagarna då jag alltid har vanlig flytande foundation.



Jag skulle bli suuper glad om jag blev vald att få testa detta! Tack på förhand, Kraam:)

2012-01-26 @ 10:00:02
Postat av: Anonym

Kanske skulle vara bra att skriva sin email kom jag på, haha. (tillhör kommentaren över denna)

2012-01-26 @ 10:01:19
Postat av: Anonym

2012-01-26 @ 10:01:49
Postat av: Annika

Jag är med och jag vill vinna det för jag har varit nyfiken på att testa mineralsmink!

2012-01-26 @ 10:37:42
URL: http://httbp://blogofphoto.blogg.se
Postat av: Nicole

Jeg är absolut med!

Älskar Bare Minerals <3 men det är lite dyrt för en student som mig..så jag hoppas VERKLIGEN att jag vinner så jag kan känna mig fräsch och snygg även framöver. Min bare minerals börjar alltså ta slut :( och måste tyvärr prioritera andra saker före smink :( :(

2012-01-26 @ 11:21:41
URL: http://nickys.se
Postat av: Anonym

Jag är med :)

skulle jätte gärna vilja testa produkten, och kanske fortsätta använda produkten!

2012-01-26 @ 11:25:58
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en härlig torsdag :)

2012-01-26 @ 11:35:27
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Felicia

fin blogg :)

2012-01-26 @ 11:39:28
URL: http://feliciaslindblom.blogg.see
Postat av: Thea

Fin tävling älskade <3 Älskar när du sminkar mig med den där, det blir alltid så fint och du är så duktig som makeup-artist! :) Älskar dig!

2012-01-26 @ 11:54:29
URL: http://iknewalice.blogg.se/
Postat av: Sofia Hällbom

Jag vill vinna den här! För att det blev sjukt bra när du sminkade mig, Och för att det är dåliga tider och jag inte har pengar och det innebär att jag inte har råd med något förutom det viktigaste. Så en ny foundation skulle vara guld just nu!



Puss på dig!

2012-01-26 @ 15:43:58
URL: http://sOFIAHELLBOM.BUBBLEROOM.SE
Postat av: JULIAOFSWEDEN ♥

Åh! Jag är gärna med. Jag har kanske inte direkt den bästa motiveringen till varför jag vill vinna, men jag har börjat få intresse för smink och sånt, och tycker att det är super roligt. Har dock alltid otur, när det gäller tävlingar. Aldrig vunnit nåt haha. Så jag förväntar mig inte för mycket med min otur. Men jag kan vara med bara för att, det alltid är kul med lite extra personer som är med i ens tävling. Ha en bra dag, kram!:)

2012-01-26 @ 16:01:43
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag är gärna med och tävlar! Har funderat på att köpa en sån foundation, men eftersom jag aldrig testat dem förut så känns det som så mycket pengar att länga ner. Speciellt eftersom jag inte vet om jag kommer tycka är bra eller dålig. Men om jag vann och jag skulle tycka den va bra så skulle jag absolut fortsätta köpa den! :)

2012-01-26 @ 17:11:32
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Svar: Åh, vad kul med bowling! Det var år och dar sen jag själv spelade... Nja, inte mycket. Sitter och försöker planera fotograferingar till våren/sommaren. Några planer inför helgen? :)

2012-01-26 @ 18:01:05
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nu har jag kollat upp men tävligen är nog avslutad ;) Mitt uråldriga ansiktet behöver lite make up... Puss på dig.

2012-01-26 @ 22:54:57
Postat av: Madeleine

Vad roligt med en tävling! Vill självklart vara med och tävla! Bare minerals är guld värt och är det ända som fungerar på min hy, som både är väldigt torr och fet på samma gång. Ett super mineral puder som varje tjej borde ha i sin sminkväska, den kan verkligen rädda dagen! Kram på dig!

2012-01-26 @ 22:58:31
Postat av: Madeleine

Vad roligt med en tävling! Självklart vill jag vara med och tävla! Bare minerales är verkligen guld värd och faktiskt den ändå som fungerar på min hy, som är både väldigt torr och fet på samma gång! Den är något som varje tjej borde ha i sin sminkväska eftersom den kan rädda sminkningen på nolltid! Kram på dig.

2012-01-26 @ 23:04:12
Postat av: Sarah

Jag är med ♥



Jag skulle jätte gärna vila vinna, För att sminkning är en kul grej för mig som jag gillar för det finns inga gränser på hur galen jag kan se ut. Bare minerals verkar vara jätte bra för hyn. ag har väldigt dålig hy och försöker förbättra det men jag vill fortfarande kunna bära smink. Jag är under 18 och kan inte köpa smink från internet

2012-03-04 @ 18:11:12
URL: http://barasarah.blogg.se/
Postat av: ida

Jag är med!



Jag har aldrig riktigt använt smink då jag varken behövt det eller gillat det så jag gillar att se naturlig ut. Men vill börja använda bra smink, som ser naturligt ut men ändå är bra för huden, precis som jag vill ha det. Har läst om bare minirals och hört att det ska vara bra. Hittade din tävling och ville vara med!

2012-03-10 @ 15:20:13
URL: http://idasandra.devote.se
Postat av: Smilla

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 19:12:29
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0