FREDAGEN HAR REDAN BÖRJAT MED BUBBEL

Good morning sweeties! Började morgonen med att hjälpa systrarna med kläderna , sen senare lämnade jag Cassie på förskolan. Efter det när jag kom hem gjorde jag frukost åt Razmus klockan 9 i morse, han fick mackor med stekt ägg och bacon. Han kom upp kvikt och åt fuskost med mig så tidigt. Själv åt jag äggröra med kalkon, paprika och till det vart det te. En bra frukost att vakna till liv och få energi av. Har även tränat lite armar, mage och även ben/rumpa på morgonen. skönt att ha gjort lite granna än ingenting alls.



Medans jag väntar på tvätten är klar, så tar jag mig ett varmt bad sålänge! sköööönt såsådär en fredagsmorgon.

Kramar Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0