Tidsfördrift och goda nyheter

Hej på er! Gaaah, Ni anar inte hur glad jag är nu. mötet gick kanon och det vart det svar jag hade hoppas på. Blev överlycklig:) Kommer inte säga något ännu tills allt är färdig. Så än sålänge är det hemligt! secret secret

Hoppas ni haft en bra dag idag? Jag har haft en skön dag, Inte så mycket stress och goda överaskningar:) Det gjorde verkligen min dag. Har lite planer framöver så får se om det kommer bli något av. Det hoppas jag iallafall att det blir, men det är mycket att tänka igenom man bestämmer sig. 

TIDSFÖRDRIFT PAULINA HÄR!




kram Paulina <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste att du gjort läppar, vart tycker du man ska gå?

2012-01-18 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0