WORKOUT WITH CASALL

Är på jobbet och tar hand om mina underbara elever. Det är verkligen 4 härliga tjejer:) Ni missar väl inte att ringa eller komma in och boka tid? det gör ni på nummer 016-148522

I morse hängde jag med min mor och träna, jäklar vad hon kör med mig.. Men det är bara kul, när svetten rinner och flåset är tungt då har man kört hårt. Det känns så skönt efteråt när man har tränat, då får jag ingen ångest att jag bara sitter still och inte rör på mig. Inköp redan i morse blev det, jag köpte mig en vattenflaska en knallrosa sådan, som jag tvätta rent såklart och hade direkt. Jag köpte även ett nyckelband så jag inte tappar nycklarna så lätt! Lätt hänt när man tränar och man  lämnar ifrån sig sakerna sen går man där ifrån. Den här sätter du bara runt flaskan så sitter den fast:) Märket på sakerna jag köpte är ifrån Casall. Älskar färgen på dom!



Mitt träningpass idag


kram Paulina


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar både Casall och färgen rosa,ser att du med gör det.

2012-01-19 @ 06:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0