Ta hand om sig

Redan kväll och söndagen börjar ta sitt slut, i morgon är det redan måndag och då är det jobb som står på listan. Min härliga kusin och hennes kille och barn har åkt från oss efter en mycket trevlig kväll.. Fick ge mitt gudbarn Liam presenter och även lillen Dewin presenter<3 Har haft en mycket trevlig dag med syskon och familj. 
 
Pojkvännen och Robert är och spelar innebandy och dom kommer hem senare ikväll. Så jag ska passa på att ha lite tid för mig själv, fixa mina naglar så dom blir fina och fräscha. Det ska filas och målas med glans och vita tippar :) Snyggt till vardagen dom ska även oljas in så nagelbanden håller sig mjuka. Viktigt att sköta om sig själv. Då ser man pigg och fräsch ut , det är det lilla extra som gör att man känner sig fin.

Denna tidning fick jag ifrån vipkvällen på Carino spa & clinic om STYLAGE. Börjar faktiskt bli lite sugen att göra det igen. Men ska vänta ett tag så det inte blir för mycket! Lagom är bäst =)
//KRAMAR PAULINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0