Tisdagens härliga stunder

Haft en jätte härlig dag tillsammans med älskling och mina små syskon kollat film, gått lång promenad och vart hos hästarna och hälsat på. Super mysigt! :) Leona har fått så mycket fina presenter idag igen. Hon bestämde att vi skulle äta tacos idag, det är hennes favo mat. Så det fick det bli, även mallan och Mats kom förbi med sina söner och åt middagen med oss och vi hade jätte trevligt. Nu ligger jag ner bäddad i sängen med den bästa. Jag ska upp tidigt för jobb i morgon, så måste sova nu annars orkar jag inte upp i morgon. Här kommer det lite bilder från dagens härliga stunder. Nu ska jag drömma mig bort och tänka på hur jag vill att min lägenhet ska se ut, om jag hittar en vill säga.







PUSS OCH GODNATT PÅ ER SÖTISAR!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Morrn morrn!

Önskar dig en härlig onsdag :)

2012-02-01 @ 08:19:30
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0