STÄDNINGEN ÄR KLAR

Hej igen. Jag har verkligen vart jätte dålig idag på att uppdatera, fy Paulina.. Men det kommer mera det lovar jag. Nu sitter jag för första gången på hela dagen, förutom när jag åkt in med saker till stan. Städningen är klar och päronen kommer bli så glada över det. Vart riktigt fint här hemma i huset. Jag och Razmus hade faktiskt hjälp av en fönstertjej, städhjälp inte helt fel! :) Företaget som fixade med städtjejen heter Eskil assistans:) här är deras hemsida om ni vill ha städhjälp hemma http://www.eskilassistans.se Ni missar absolut inget om ni vill ha ett snyggt och städat hushåll när ni kommer hem efter jobbet.

Här kommer det bilder på mina älskade småsyskon<3


Kommer att lägga ut en hel del bilder från Thailand i nästa inlägg, vart jätte seg med det. Men har inte hunnit! :)


Kramar Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0