Söndags frukost

Godmorgon på er! Sovit så gott inatt , både jag och älsklingen missade att ställa klockan igår kväll så om inte vi hade blivit väckta hade han missat jobbet idag. Men vi han både äta en super god frukost och fixa oss i lugn och ro. Har lite att fixa idag innan min kusin och hennes familj kommer ikväll halv 5 till oss.. Vi ska äta middag och fira mitt söta Gudbarn Liam som fyllt år och även träffa lillen som tillkommit i familljen.

Våran frukost bestod av äggröra, fruksallad med kesella och te och en super god smoothies.. En bra frukost som gör att du är mätt länge..





Nu ska det bli att komma ut i friskaluften ett tag, ska faktiskt ta med mina småsyskon och gå mata fåglarna i parken. Det kommer bli så mysigt vet hur mycket dom älskar det!  //puss Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0