Neu Lash

Kommer bli spännande, vi har äntligen fått in det på jobbet och jag och även många andra är glada för den saken. Det har verkligen blivit en stor grej, många jag känner har testat det så jag har bestämt mig att börja med det jag med. Så det kommer bli spännande att se om det blir något snygg resultat. Mina vänner som testat har fått jätte fina reslutat. Ikväll innan jag går och lägger mig ska jag börja för första gången. Jag kommer att lägga ut för och efterbilder på det så får vi se om det blir någon skillnad efter några veckor! :) Nue Lashen stärker dina fransar och ska färlänga dom. Redan efter 2-4 veckor kan du se resultat. Det man ska göra för att få bästa resultat är att använda det produkten en gång om dagen, det ska även helst vara på när man går och lägger sig. Det är också så att om du bara slutar med det tvärt så kommer det att återgå till dina normala fransar under 60 dagar. Här var lite om Nue Lash :)


 
spännande spännande! PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det, ser du någon skilland?

2012-01-12 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0