Love you

Hallå godingar!
Härligt att ni har kikat in på Paulinas blogg, här hittar ni väl alltid någonting spännande! Jag har fått äran att klicka mig in på bloggen för att komma åt diverse ting. Frächade upp designen liten och tänkte nu lägga ett märke i inläggen också. Så nu kör vi: Mitt namn är Thea och Paulina är min lillasyster jag aldrig hade. Go, glad, vacker och med ett stort hjärta får hon mig alltid glad och får mig att känna mig uppskattad. Hos henne är man alltid välkommen med en varm och öppen famn. Du är guld värd.

Vi har många fina minnen Paulina och jag, minnen från middagar, soffkvällar, utgångar, bakande, båtresor, shopping, och familjeminnen. Herregud, jag har till och med skräckminnen med dig kära vän. Nu ler jag lite samtidigt som jag tänker på det, jag är helt enkelt glad att jag träffat dig. Och jag minns första gången. Då sa det "Klick" haha. Nej kära ni, inte på det planet utan detta var en vänskaplig klick och vi hakade lixom fast där, och än är vi kvar. Jag bor i Oslo, hon bor kvar i Eskilstuna.





Okej, om ni vill höra mer om min blabber får ni ta er in på min blogg här, för nu ska jag sluta babbla på om saker ni inte vill höra på Paulinas. Det jobbet överlåter jag till henne.

Puss gumman, Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0