i morgon kommer svaret

Ikväll kommer jag kolla alla era kommentarer som är med och tävlar. Vinnaren kommer jag att utse mellan 10-12 tiden i morgon! :)


Min start på dagen var att jag fixade en underbar frukost sen åkte jag dirket iväg till jobbet. Så det jag gjort på dagen är att jobba. Sen fick jag finbesök av min underbara Julia som kom förbi mig hemma. Vilken överaskning:) Nu ikväll kom min kära kille hit från storstan. Vi har precis myst och ätit paj och nu ligger vi i soffan och kollar på halv 8 hos mig!  Tänk att jag blir 21 i morgon :D skooooj!


kram på er sålänge hörs snart! //Paulina


Kommentarer
Postat av: Isabelle :]

Sv: Tack :)

2012-01-26 @ 20:09:49
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack! (:

2012-01-26 @ 21:01:26
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Postat av: Gunvor Olsson Huuska

Jag är med i den kär tävlingen för att vinna denna foundation. Som innehåller allt jag är ute efter ove tycker är viktigt för att hålla min hud fresh med lyster. Jag skulle tycka att det var jätte kul att vinna denna produkt så att jag snabbt och smidigt kan göra ordning mig när tiden är pressad och jag vet att jag får ett fantastiskt resultat lätt och smidigt och som dessutom är naturlig och har solskyddsfaktor. Allt detta är viktigt för att få min hud att få bästa uppfrechningen varje dag Med vänlig hälsning, Gunvor Olsson Huuska

2012-01-27 @ 02:03:45
Postat av: hanna ♡

taaaaack! :D

2012-01-27 @ 05:58:52
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken god frukost! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0