GODNATT

Godkväll på er. Dags för mig att sova nu, vart hemma hos min goa vän Madde medans boysen spelade fotboll. Vi myste med frukt, te och även naturgodis. I morgon biti ska vi upp tidigt för att sjunga för min lillasyster Leona som fyller 4 år, åh stumpan. Hon kommer bli överlycklig av alla fina presenter hon kommer att få.


En tanke på något helt annat är att jag vill träna, känner att att jag slappat med det förra veckan. Usch och fy! Måste trääääna :) Blir så ibland, har haft en hel del andra saker för mig veckan som vart. Men i morgon blir det promenad, onsdag träning! Då börjas det igen. 
 



Nu ska jag sova , sov så gott allesammans!
kram Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0