DÅLIG UPPDATERING

Godmorgon på er! Förlåt för en dålig uppdatering igår, vi bestämde oss i sista sekund att ta tåget till sthlm. Så vi var tvunga att stressa med att packa och fixa iordning oss. Vi satte oss på tåget som gick 18.07 mot storstan sen hem dirket till Razmus, där vi lämna våra saker och käkade kyckling tacos. Muuummms:) Sen tog vi tunnelbanan mot stan för att gå hem till Fredrik. En av grabbarna fyllde år så vi skulle ta oss till ett förkrök ställe och umgås med dom. Sen drog vi vidare:) Vart dock inte så sen kväll för oss, alla var ganska sega men det det var en trevlig kväll. Alltid kul att träffa nytt folk! Innan hemgång vart Razmus och Fredrik sugna på donken så vi gick dit innan vi tog taxi hem.. Vi var hemma runt 3 tiden då blev det direkt sängen för jag var så trött.

Min outfit såg ut såhär igår 

En bild på mig och sötnosen

Det här var min syn när jag kikade ut genom fönstret i morse (välkomnar snön igen)


Kram Paulina


Kommentarer
Postat av: B E X O L L I L A.

oj vad glad jag blir!

2012-01-22 @ 13:46:54
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Linn

Super fin blogg du har! <3 kolla gärna in min och om du vill så kan vi följa varandra via bloglovin? :D <3 kram! <3

2012-01-22 @ 13:53:22
URL: http://lilso.blogg.se/
Postat av: B E X O L L I L A.

jag såg de hehe har svarat!

2012-01-22 @ 14:00:37
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0