Book book

Jag måste bara visa upp min book book som jag fick av mamma min. Är så nöjd över den! Praktiskt och bra att ha. Den är perfekt för jag har mina kort och mobilen i den. Denna bild och text är tagen från internet kika o se vad ni tycker! Det är den sista produkten som Steve jobs tillverkade innan han gick bort.

Rekomenderar den verkligen, om du är trött på att gå runt med både plånbok och mobil, så den är kanon. Även himla smart om man ska ut på krogen och ha det gemensamt i väskan. En 10 poängare! :) Finns såklart andra också som är lik värdiga, som är lite billigare också i någon annan butik säkert. Om ni är sugen på en sån:)

kram från mig!  


Kommentarer
Postat av: matias

den är snygg ! men hur blir det om man ska prata i telefon ? är det lätt att ta ut mobilen eller hur blir det ?:D

2012-01-17 @ 14:17:25
Postat av: Madeline Holmqvist Skantz

Du ska ju ha en från mitt UF företag istället ;)



http://mycaseuf.se

2012-01-17 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0