Godnatt godnatt

Precis krupit ner i sängen efter att ha myst med min mamma. Vi åt mango, drack te och kollade på wallander. Riktigt mysigt. Länge sen jag såg en svensk film, speciellt wallander. Jag tycker vissa av dem är kanon bra vissa inte. Den här var faktiskt helt okay som gick ikväll. Vi pratade även lägenhet igen, det är något som vi pratar mycket om nu dem senaste dagarna. Men det känns som det är dags snart, men på ett sätt är det så mysigt att bo hemma också:) Men som sagt man vill ha sitt eget ex få ställa upp mina fina möbler och saker jag har. Pyssel är så kul, att få ställa allt som man vill osv. Men ska man hya eller köpa? Har besluts ångest=/ HEEELP ME! Vad tycker ni? SNÄLLA kom med förslag. Innerst inne tror jag att jag vet vad jag vill, men vill ändå höra vad andra tycker. :) Min goda mango



I morgon är det måndag och då hoppas jag på att få jobba om jag inte blir sämre, det jobb jag jobbar på får man absolut inte vara sjuk på, inte så kul att sitta och hosta eller må dåligt när man masserar eller gör ansiktsbehandlingar osv. Men det ser vi tidigt i morgon, hels av allt vill jag träna sen jobba. Min kropp skriker ta mig till träningen ;) Men vi får se hur det blir.Men i morgon ska iallafall min pojke på jobbintervjuv uppe i Sthlm, hoppas det går bra för honom. Håller tummarna för dig:)<3 Lycka till min kära

 Nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon,  godnatt och sov så gott kramar på er // Paulina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0