mysfredag

Godkväll! Har haft ytterliggare en helt underbar kväll med film och frukter i ugn! :D Ikväll kollade vi på Bröllopsduellen som gick på 4an. Har kollat på den ett antal gånger, men den var lika bra idag också. Länge sen jag såg den sen sisst så det spelade inte så stor roll. Tycker den är rolig:)Någon av er som såg den? Säkert många som ska ut ikväll själv ligger man ner bäddad och ska sleepa snart. Ska upp skapligt och fixa mig så jag är klar innan jag ska åka hem till pappa och bli firad. Kommer bli super mysigt att träffa alla och även vara hos pappa min. Känner mig mycket bättre så i morgon hoppas jag på att vara fullt frisk. Det tror jag nog, men man vet aldrig! nte så mycket skrivet ikväll men är tröttis! puss o godnatt


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0