så såg denna helg ut

Inlägget laddade jag upp i lördags med något blev fel, lägger upp den igen och skriver lite om söndagen här också! Denna morgon var lugn, lugnast och lugnare, väldigt skönt, jag är R tog lite extra lång tid på att göra allt, kändes nästan som att vi var tvunga att laga lunchen direkt efter att vi dukat av frukosten, så lata var vi denna morogn ! Allt gick i slow verkligen, men de va underbart skönt.. :)

Men vi skruvade upp tempot än aning efter lunchen, snabb dusch, smink och klädprovning, för att sedan dra iväg till Maxi och handla för kvällen. Därefter släppte jag av Älsklingen i stan som gick och tränade och jag åkte upp till min underbara vän Madde. Hemma hos henne satt vi i soffan med en varsin tekopp och prata och skratta. Så himla mysigt var de. Sen vart den en spontanare och Maddis hängde med oss hem då vi skulle ha tacokväll, så hon packade iordning sina saker och olika klädval om vi skulle ut efter middagen och melodifestivalen. Kvällen vart riktigt bra, alltid kul att umgås så underbart folk. Jag, Madde och Razmus myste runt hemma och segade ytterliggare lite till. Men Maten vart klar himla fort, går fort när man sätter fart. Sen träffade vi resten av grabbarna och åkte till le grand ett tag. Var ganska lungt för min del, vart sjuk o så jag ville inte festa på för mycket.. Men det var skoj.

Dagen efter var man lite små trött och seg, så jag och älskling myste bara hela dagen. Julia kom över till hos och vi satt och prata om lite småsaker runt om kring. Razmus fick sitta och säga sina råd som kille haha. Sötnosen! På kvällen sen kikade på wallander som gick på teve.  

Här kommer det lite bilder från helgen





kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0