smurf

Tv, film, mys och slappat är vad denna dag har gått ut på. Både jag och älsklingen vaknade upp och var relativt slitna idag efter gårdagens festande. Jag var som tidigare sagt ute på Berns i Stockholm och firade mina kära vän Linnea som fyllde 20 år.
Så idag har man inte gjort speciellt mycket. Jag tog ett varmt bad tidigare idag vilket var väldigt skönt, dessutom blev man en aning piggare, tanken var att jag skulle få ligga o i ett varmt bubbel bad, men min älskling lyckades inte få det att skumma hur mycket bad-skumm han än hade i. Man ska inte låta en kille göra en tjejs sysslor :) Men efter badet överaska han mig med en jätte god smoothie som han gjorde. Den var så himla god och den kommer han garanterat att få göra till mig igen:)<3 samtidigt som vi drack dem goda smoothie ur smurfglasen kollade vi en passande film till! Smurf filmen=) Så himla mysig film. Imorgon kommer det läggas ut bilder från helgen. Är jätte trött och måste verkligen sova nu, annars kommer jag försova mig.
Visst ser den god ut, även jätte sött glas han gav mig. puss och godnatt nu ska jag kramas

Kommentarer
Postat av: R

Det där ser jätte gått ut, vad har du i den ? Älskar smothies men får dem aldrig så bra. Har du något bra tips..



Den blogg är jätte fin btw :)

2012-02-14 @ 00:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0