gaygalan på tv nu

Just nu sitter jag och kollar på Gaygalan 2012, några fler som kikar på det? Ikväll har vi ätit jätte gott här hemma. När mamma & jag kom hem var det mat framdukat på bordet, förätt och varmrätt. Mycket gott och hyffsat nyttigt) Det blev grönsaker med skagenröra och avokado. Varmrätten vart lax, potatismos. Så himla gott! Myskväll med the voice sverige och nu gaygalan. Hade tänkt åka till mina vänner och druckit lite vin, men jag jobbar imorgon och det brukar bli ganska sent när man åker iväg. Så hoppade det för jag måste orka upp i morgon till jobbet, även vara pigg till i morgonkväll:) Imorgon är det STHLM som gäller, det var ett tag sen och saknar det lite granna. PARTY!
förätten:

Varmrätten:

En som absolut skulle sitta på stolen. Min gammla lilla rocky<3


Myser runt i mitt älskade plagg från GANT från NK i sthlm.


//Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0