Trött och vill sova

Säger godmorgon till er! Svin trött och vill gå lägga mig igen, krypa ner hos min darling! Det är verkligen inte kul att gå hemifrån när både katterna och han ligger kvar i sängen och sträcker på sig. Sen somnar om:) aja bara gilla läget. Igår vart jag verkligen jätte glad en vän till mig mailade mig och frågade lite saker och jag vart så glad, hoppas att saker och ting blir av nu. :) gäller att ta tag i det nu. Gooo girl!! sitter i bilen mot stan, idag är det jobb till halv 10 som gäller, kommer jobba på carino först sen direkt till nästa, då blir det att jobba på make up store! Kommer bli jätte kul. Skrivet lite mera snart. :)kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0