Ny topp, vattenflaska och storstädning

Hejsan hoppas! Det är redan torsdag och vi är i full fart, vart hos läkaren idag för att kolla om jag hade halsfluss, men det hade jag som tur inte. Min lillasyster har fått det och även Pappa R har fått det. Men som tur klarade vi oss andra än sålänge. Varje torsdag har vi storstädning hemma, hela villan ska bli ren. Så det är i full fart här hemma nu och det börjar närma sig slutet. Det blir mycket fint här hemma. Gjorde en dum grej idag jag var och tränade med halsont och det är inte okay. Läkaren vart lite sur och sa till mig att absolut inte göra det. För det är jätte lätt att få hjärtmuskel inflamation. Opps(a) Men då vet jag till nästa gång, inte första gången jag tränar när jag är dålig.. Men men, min träning idag gick kanon bra mitt pass såg ut såhär

Får även tacka min älskade mamma som köpte en ny träningstopp till mig från Casall, älskar färgen och hon köpte även en ny vattenflaska till mig. För ni minns väl att jag köpte en för inte så länge sen, men den tappade jag bort (a) Tack mami <3 Nu ska jag hålla reda på min flaska och inte tappa bort den.

Min mellis idag består av detta och läser en tidining som vi hade hemma sen gårdagen.

pussar & kramar // Paulina

Kommentarer
Postat av: aamanda :)

SV: Grymt! Jadå, lite ont i halsen men annars är det bra! Själv då? :)

2012-02-02 @ 15:44:34
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Jao :/

Härligt! okej :)

2012-02-02 @ 19:14:58
URL: http://amandablevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0