paulina och Leona dag

Hejsan på er!

Är hemma denna dag också, var nog inte så bra att roa sig i helgen. Nu mår jag sämre igen, men jag tar även hand om min söta syster Leona som också blivit sjuk nu. Idag kommer jag få vara hemma med henne och mysa, kolla film, busa, sova. Käkade en bra frukost idag som var en knäcke macka, 2 ägg och ett stort glas mjölk. Hade två att ta hand om i morse, jag var en snäll tjej och fixade fram frukost åt min kärlek som skulle till jobbet också. Han som inte ville lämna mig utan ligga och kramas med mig i soffan istället för att åka till jobbet. Han vägrade gå klockan tickade och tickade. Tills det blev för mycket och han hade ångest att han skulle åka till jobbet. Myspojken min <3

Nappen upp och ner är ju för sött!

Nu ska jag fixa lunch till mig och gullungen <3 PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

kollar in din blogg nu ;D

äre bra annars då? :D

2012-02-28 @ 14:50:02
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0