Kyla och Barn Kalas

Hej alla bloggare och läsare. Jag vill bara säga SHIT !! va kallt det är, skulle åka och kasta skärp i dem där stora gröna container tidigare idag, det var inte speciellt skönt. Jag tycker det är helt underbart med en vit vinter, men det ska för min del helst vara i november- Januari, inte komma såhär till februari. jag vill helst att våren ska börja dycka upp nu så att man känner att sommaren är på ingång. Sommaren 2012 kommer att bli helt underbar, hoppas verkligen att det blir en sommar liknande sommaren 1994 då det var rekord varmt. Jag ser fram emot att åka ut med båten, leka med min nya leksak ( min vattenskoter menar jag med det) :) och att bara ligga och mysa i solen med lite Rosé och jordgubbar. <3


Till något helt annat. Idag har vi haft fullt upp hemma hela morgonen och dagen då det är födelsedags firande för min syster Leona. Mellan ett - halv två så kommer alla hennes vänner att rasa in och det lär bli fullt hus idag, kommer att bli jätte kul. Tema på partyt är maskerad, Leona och Cassandra har som vanligt favorit kläderna på sig två jätte söta prinsessor.
 , utöver systrarna så har Spindelmannen svingat sig hit på sitt spindelnät och pippi kommit in ridandes på Lilla Gubben, Shan Banan Jr, en liten fräsande katt, en skjutgalen cowboy och många fler, kommer bli ett fartfyllt party här hemma med basen på högsta volym, barn med socker kickar av allt godis och glasen fylda med läsk.


HIPP HIPP HUURA !! Bilder på dem små krabaterna kommer att komma upp i ett senare inlägg !

Kommentarer
Postat av: smiYasmin

Hej, jag har en fråga. Jag såg att du älskade Chris Brown i ett inlägg och gick på hans konsert, gillar du han fortfrande efter det som hände med Rihanna? :)

2012-02-05 @ 19:33:04
Postat av: ERIKA EDORSSON

Svar: Tack så mycket du! :)

2012-02-05 @ 20:23:03
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0