Kallt kallt kallt

Hello sötisar. Är på jobbet nu efter att klivit av bussen och kylan även sagt hejdå till min älskling. Han ska upp och jobba i Sthlm. Idag åkte jag buss till jobbet, något jag inte gjort på hur länge som helst. Har körkort och då blir det inte att man åker buss, men idag hade mamma bilen och jag vägrade gå i kylan. Lite små mysigt och även skönt att inte behöva köra. Så ni lär se mig på bussen igen :D idag är det himla mycket kunder och det är jätte roligt. Ska fixa ordning rummet nu som jag ska ha. Skriver på min rast igen , kram lite bilder från morgonen. Ser så himla fint ut ute, älskar mina pälsskor! Så varma och Goa:)<3


Kommentarer
Postat av: Emma!!!

vart har din pojkvän fått jobb? :)

2012-02-11 @ 18:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0