Hemma hos pappa

Har tyvärr inte hunnit skriva inlägg i morse för jag fixade mig och även hade lite annat och fixa innan jag åkte hem till pappa. Idag kommer vi ha firande hemma hos min far för mig. Då kommer farmor och hela ligan. :) kommet bli super mysigt, vi kommer bjuda på god mat och fika. Nu ska jag hjälpa till och förberedda innan gästerna kommer! Skriver ikväll om hela lördagen <3 puss och kram

Just det mitt snygga VIP kort kanske blir till användning i kväll. Det som låg och vänta i mitt fack på jobbet när jag kom dit och hämta lite arbetar saker. Stod Till Paulina! Hoppas jag blir piggare bra. Blir så glad när jag får oväntade saker. Tack Mats på La Grand i Eskilstuna! ;) visar er kort sen.


Kommentarer
Postat av: Saga - FOTO&DESIGN

frågestund på bloggen, fråga gärna något! http://sagasfoto.se/2012/february/fragestund.html#comment

2012-02-04 @ 15:09:06
URL: http://sagasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0