FLER PRESENTER

Var förbi jobbet idag en snabbis och fick en påse med två presenter som var där och väntade på mig. Presenterna fick jag utav min farbror och hans fru och barn. Tack så jätte mycket, ni är så goa <3 Fick en Törley och en vinkylare, jätte fint och det är verkligen en perfekt present! Tack Thomas och Anne.

Min älskade lillasyster hade berättat för mamma att hon ville köpa presenter till mig och Razmus idag när hon var hos doktorn, sen på apoteket valde hon ut jätte söta duschprodukter. Gullungen, hon hade även sakt till mamma att hon skulle köpa till Leona och till sig själv med. Dom är för söta ibland. Dom här pluttisarna fick vi när hon kom hem.

//Paulina


Kommentarer
Postat av: Linda

va roligt med presenter:D

2012-02-02 @ 23:22:01
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Klara

Vilka fina grejer du har!

2012-02-03 @ 14:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0