Resefeber?

Packningen är snart klar, det sista jag ska packa ner är i tvätten nu så det ska bara torka sen är allt klart!!! Pirrar i magen och jag är så taggad.. Men tror det finns lite resefeber också!! Det kommer att bli 2 helt underbara veckor med mycket roliga saker.. Mycket sol och bad det kan jag garantera, Promenad på morgonen på stranden och även utekvällar och lite äventyr! Får se vad som sker där borta på GC:)


Från det ena till det andra, inte hunnit skrivit av mig vad´som skedde i helgen.. Börjar med Torsdagen då åkte jag och mamma till Sthlm för lite ärenden som jag skulle fixa och även lite jobb saker.. Vi tog även några timmar på shopping, ojoj när mammi och jag ser kläder kan vi inte sluta handla men det var supermys, satt och fika och hade det så trevligt :)Vi tog in på Scandic Park sen på kvällen satt vi i baren och drack lite cider och skratta och prata om allt! Sen fredag morgon vaknade jag upp brevid mor min då gick vi ner till frukosten och hur gott var inte det? Hotellfrukost är så sjukt gott. Sen vidare på stan för mer shopping blev en god lunch ute på stan, sen till nästa hotell som var Scandic Anglais där vi fixade oss för vipkvällen på BABOR! Trevligt trevligt..
Senare på kvällen gick jag tillbaka till hotellet ovh mötte upp min söta syster Louise, Vi fixade och dona för kvällens planer... Runt 9 tiden mötte vi upp Razmus och satte oss på ett uteställe och drack lite.. sen under kvällen kom Camilla till oss.. våran kväll vart jätte spontan vi var lite överallt men kan säga så här att vi var på jätte många ställen den kvällen! En grymt bra kväll! Tack för en toppen kväll:)

På lördagen åkte jag och sis till R för att lämna min väska sen till Loisan jobb och jag "åt" eller försökte äta men var tyvärr för bakis för den goda sushin=( Sen åkte jag och träffa Julia och grabbarna dom skulle åka gokart, jag hade tänkt åka men baksmällan satt i för länge! haha man får skylla sig själv.. Men kul att kolla på iallafall... Resten av helgen var lugn med mycket film och mys, promenad och bus! :) Kom tillbaka till Etuna på måndag morgon och började jobba! Så såg min härliga helg ut:)

Denna vecka har bara vart jobb och jobb och åter jobb, ne nu måste jag städa lite! Puss och kram här kommer lite bilder från helgen!









Det var lite bilder från helgen!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0