A trip to the big city

Sådäärja, nu är jag fixad och klar för Stockholms trippen.. Länge sen jag var där snyft =( Men hinner vara där underdagen iaf =) ska fixa lite ärenden med mamma och a-k! Kommer nog bli en mycket trevlig dag!
Dagens klädval



Jag vill ha helg nu, ska umgås med mina nära och kära vänner och ha det lika trevligt som vanligt. På fredag ska jag äta middag med familjen hemma sen iväg för att träffa Juliadarling, sen möter vi upp lite folk. Sen lördag blir det hemma hos Andre med folk.. Älskar helger!

Hoppas min rara vän maddis och Richard har det bra i thailand, inte ett dugg avis... Lr? jo jag är så sjukt avis på dom, vill med till värmen och sola och bada äta gott.. Får bli solarie för min del istället! haha..Har myst runt i maddes mojsiga tröja och druckit te! Men hoppas ni har det underbart och fint väder <3

Nu måste jag kila för jag blir upphämtat av min älskade mor <3 Ha en bra dag pusspusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0