En kväll i Februari

Godkväll alla hjärtegull!

Länge länge och åter länge sen jag skrev någe inlägg, hoppas allt bra med er? jag är iaf på bättringsvägen.. Legat sjuk hela veckan så det har vart en mycket lugn vecka med sovstunder och tvtittande, även mycket städning faktiskt! Ska berätta lite smått om helgen vi börjar med fredagen, jag åkte hem till pappa en sväng och fixade med mina kartonger och rummet! Sen runt 20 tiden åkte jag hem till mamma igen och då åt hela familjen en godmiddag och kollade på Lets dance.. Myspyssss:) Sen Åkte jag med Eric och Lander till donken tog en kaffe som 3 småglin. Fick ett samtal av min käre vän Camilla så vi rörde på oss och åkte mot henne och blev sittande där någon timme, sen var det natten för min del så grabbarna fick köra hem mig!:)

Lördagen sooooovmorgon säger inget annat helt underbart, det blev en tripp till systemet sen hem och fixa sig för kvällen... Min älskade Julia kom direkt till mig när hon kom till Eskilstuna, vi började dricka lite smått hemma hade pratstund med mamma min och sedan körde Robert oss till Andre.. Vi som åt middag var Andre, Pontus, Martin, Anton, Alexander , Julia och lilla jag . Sen kom Camillis och gjorde oss trevligt sällskap, hon var våran taxii underkvällen sötnos som hon är <3 Det som bjöds på middagen var fisk och skaldjur muuumms! Duktigt jobbat killar det var jätte gott=) Tack igen garbbar och tjejer för en mycket trevlig kväll med mycket flumm och skratt. Runt 23 tiden tog vi oss till stan då blev det Nybron ooyeeeh!! Lr? tur att man hade bra sällskap som gjorde min kväll till en bra kväll!:)  Efterfesten ägde rum at my place, det var så SJUKT vi skratta konstant från 03.00-06-30.. En mycket lyckad kväll! sen var det natten för oss, vi sov i ca 4 timmar.. Ni får ursäkta om det är slarv nu men jag orkar faktiskt INTE kolla igenom allt! Ögonen åker igen närsom. Söndagen bara slapp med hela ligan. Fler bilder kommer att komma såklart!

Bordet!


Jag och min Julia <3




Puss och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0