Kepsar

Hallåhallå! Då var en dag avklarad och jobbet har gått bra dock himla seg idag.. Menmen så får det vara ibland, pollen här? mmm. Fyfasen på morgonen känner jag mig verkligen SJUK! Usch och fy, kan knappt andas så det är bara att börja med ögondroppar och alla dessa saker för allergin! Snart blir det att gå ut en sväng i den härliga pollendimman, neråå ska gå en promenad och kolla på den härliga naturen. Hund skulle inte vara helt fel att ha med sig på promenaderna:) Jag är så sugen på skaffa en liten rackare, men vad för någon!  Ajust det idag har jag även fått hela min kropp peelad så min färg är typ borta =( Men det som är bra är att jag får en finare bränna tills jag åker till gc:)

Jag har verkligen blivit beroende av kepsar, älskar att ha det på mig.. När jag inte orkar fixa mitt hår, eller ska gå handla, stan vad som helst så tar jag på mig det :D inte så intressant att veta men jag älskart så när ni ser mig så lär jag ha det på mig. Men det är så jäkla snyggt, passar både tjejer och killar, man kan ha det till det mesta av kläderna.



En bild från i slutet av vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0