syskonkärlek varar längst <3

Godkväll sötisar!
Ska börja med att säga att helgen har vart toppen, mysiga middagar och myspys och så klart trevligt folk! I fredags kom våran älskade Louise till E-tuna hämtade upp henne runt 20.00 sen hem och åt förrätt, varmrätt och efterrätt med våran älskade mamma! Så himla mysigt var det <3 Vi hade tjejprat hela kvällen och bara hade det mys med mycket humor och flams! Vi vaknade upp av våran söta systser Cassie på morgonen och därefter kom Leona smygande ner hos oss i sängen. Alltid lika mysigt med små söta prinsessor som älskar att väcka än! Klockan 13 skulle Leona på dans och Loisan gick med henne på den medans jag tränade. Sen hemåt för att fixa iordning lite granna, på dagen åt vi tårta och firade våran storesyrra lollo som fyllt 20! Sen på kvällen skulle Madde J komma till oss och äta tacos! Så det blev en till myskväll med mamma och oss tjejer. Små tjejerna somnade tidigare så dom åt inte med oss.. Runt 22 hoppade vi in i bilen och åkte in till stan för att umgås med våra vänner, chillkväll med lite dricka för vissa. Jag körde så för min del vart det lungt, vi var först hemma hos lillpeter där lillmadde och elin var osv, sedan vidare till ånedal som fyllde år:) Vart inte så långvariga där men sa iaf grattis och hälsade på alla.

Söndags morgonen uppe med tuppen, jajjamensan det kan jag säga skulle köra mamma till stan, hon skulle åka med på företagsbåten. Hämtade även upp Merit innan jag släppte av dom fick en grymt god latte utav henne, så söt hon är! Kom hem vid halv 9 igen då satt alla mina rara sytrar i soffan och kollade på tv med en varsin macka i handen. Idag har vi iaf också haft det underbart, vi var och matade fåglarna i stadsparken och även var i lekparken ett tag. Sen vidare till Janelings för att fika med tjejerna. Efterråt åkte vi hem till min käre far och Jenny och var där och tog det lungt. Klockan 17 åkte Lollo med tåget till Sthlm :( då åkte jag med pappa hem till farmor ute på landet där blev det kaffe och massor av prat! Mysigtmysigt.. Nu har Robert kommit hem också:) och hoppas du får en bra kryssning mamma!

Här kommer det bilder från helgen titta och njut! <3
Lollo och Cassandra

Mamma<3




Leona<3




snurrsnurr





<3

<3





Nu ska jag sova, ska upp tidigt i morgon. Puss och godnatt

Älskar min familj mest av allt på denna jord!!



Kommentarer
Postat av: sis <3

jag älskar er gosingar <33

2010-09-06 @ 20:16:30
Postat av: Madde

awww vilken mysdag =D jag vill också leka i lekparken!

2010-09-20 @ 14:48:58
Postat av: Anonym

gud vad söta bilder!!:)

2010-10-03 @ 02:19:03
URL: http://maddemoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mkt :D

2010-10-05 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0