Moderaterna

Man ska få rösta på vad man vill, lr hur? Man ska stå upp för vad man tycker.. Man ska inte skämmas och man ska absolut inte ta skit från andra. Folk ska inte heller lägga sig i vad man tycker, det är från person till person alla tycker olika på olika vis!! Jag skämms inte för det jag valde på röstingen jag STÅR upp för det, jag är nöjd med slutreslutatet men mindre nöjd  med att SD kom in i rikstagen, vart väl som en liten förvåning=/ Jag tycker inte att det var speciellt kul.. Men vad ska man göra? Jag tror att folket i Sverige gör det till en större sak än vad det igentligen är...  Vad tycker ni om valet??

Goo Fredrik Reinfeldt!!


Kommentarer
Postat av: Madde

You gooo! ;) håller verkligen med folk gör de till en större sak än va de egentligen är.. allting kan bara bli bättre just nu om alla bara kan samarbeta istället för att lägga onödig energi på att bråka =) vi kan starta ett parti pauiiiii ;) haha <3

2010-09-20 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0