Zzzz zzz

Funderar på att gå lägga mig strax, pratar just nu i telefonen med sis. Saknar henne fast det bara gått någon dag sen vi sågs. Skönt att prata med henne om allt och ingenting! Från att vara pigg och glad till trött och deppig! hmm vad hände? Det är frågan det!

Har ni någonsin känt att man verkligen vill att en person ska försvinna ur ens tankar, att man ska kunna radera minnen att man inte ska minnas telefonnummret eller personligheten? Är det fel att känna så?

Klockan är 23.54 och jag ligger nerbäddad i min säng, ligger och lyssnar på skön musik och tänker på både roliga ocg tråkiga saker. Ska strax sova hade jag tänkt mig upp tidigt i morgon då blir det träning sen jobb! :P Brukar inte gilla att prata om vikt och så men har hört vid flera tillfällen att folk frågar om jag gått ner i vikt och ja det har jag faktiskt gjort, men inte så att jag ser det så mycket själv men det är ju kul att andra ser det. får tacka! kikade igenom gammla mappar och hittade den här bilden :)

Drömmer mig bort precis just nu! puss och godnatt snyggingar!


Kommentarer
Postat av: TheA

Du är jättefin och duktig att du har klarat gå ner gumman. Inte för att det behövdes, men för självförtrondet ska man göra som man mår bäst. Du vet vad jag tycker <3 puss snygging

2010-10-11 @ 00:39:28
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: SVAR

Rar du är gumman tack så mkt! Du är så fin <3

2010-10-11 @ 00:52:41
Postat av: SVAR

Rar du är gumman tack så mkt! Du är så fin <3

2010-10-11 @ 00:52:42
Postat av: Johanna

Du är fin Paulina! Puss på dig!

2010-10-11 @ 01:39:54
URL: http://uppskattadagen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2010-10-11 @ 02:27:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0