now I'm dreaming one seconds

Godkväll godkväll! Sitter i soffan med en stor kopp te och kollar på Robinson, är det lite överdrivet lr inte? hmm jag vet inte.. Robinson 2009 va sååå dåligt! Men den här gången verkar det bättre, men det är fortfarande ett trist pogram i mina ögon, måste se mer om det är bättre nu en förut! Så jag sitter med min käre dator i knät och kollar lite saker, som ex lägenheteter, jackor osv! Måste köpa en vinterjacka jag vet EXAKT hur jag vill ha den.. Bara jag hittar en sådan, ska åka upp med mami till Sthlm någon dag snart, då ska vi kika lite granna..

Som ni vet har jag vart i Stockholm igen, va där i 1 och en halv vecka, sov så klart hemma hos sisiis! Myspys det blev lite festande, bio och bara massor av mys. Även trevliga fika stunder , handbollstittande, stan osv!

Dagarna på den här veckan som gott har jag jobbat och tagit det lungt, vart ganska trött i kroppen, vill bli frisk också, jäkla hosta! :P Ikväll har jag träffat Madde blev bjuden på te och mycket tjejsnack! Det var kanon mys, saknat dig skrutt.. Kollade in m och r nya lägenhet, grymt fin va den och dom har ju en så söt liten miss också! Cutie^^ NU ska jag mysa ner mig i soffan och prata lite med mamma. Här kommer det en skön låt som jag lyssnar på precis just nu (Beautiful Monster)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0