Upp och hoppa!

Godmorgon på er! Jag hade sätt fram i mot att få sova en timme till idag, men icke! Mamma kommer in i rummet och säger nu får du fixa efter din katt han har vält ut en vas rinner vatten över hela bänken! SUCK, känns ju helt onödigt att lägga sig igen och sova några minuter. Ska åka till jobbet om en stund fortsätta med det vi höll på med.. Får se om jag hinner med en fika med Malin idag, Camilla kommer till E-tuna någongång idag också vet icke när. Ikväll ska jag försöka träna igen då blir det Afro med Madde som kommer vara en N*ger mot mig =( lyckooos ska nog kolla en resa jag med.

Jag vill köpa en vinterjacka, såhär vill jag iaf att pälsen ska se ut på den!


Ne nu ska jag hoppa in i duschen sen dricka en kopp te sen cykla ner till stan! Hörs senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0