Nu är det nära

Ville inte gå upp ur min grymt sköna säng i morse, det var verkligen skönt att sova inatt.. Tyvärr är hostan kvar men det gick att sova bättre en dom andra dagarna iaf! Tränat en stund på morgonen, sitter nu vid köksbordet och känner mig seg i hela kroppen.. Vill röra mig men kroppen är inte riktigt med 100% Sitter och väntar på en kopp te och till det blir det faktiskt havregrynsgröt, vad har hänt? jo jag har bestämt mig jag ska äta det på morgonen från och med nu.. Får se hur länge det håller ;) höhö Idag ska jag jobba på Carino spa och clinic städa och dona i rummet som vi håller på att fixa iordning. Kommer nog bli finfint...

Så jäkla glad, bara om någon vecka förflyttar jag mig till Sthlm, så jag kommer att vara där några månader framöver!!! Någon som vet vad jag ska göra?;) Nervös är jag men det får man vara.

 Åh snart får jag börja andvända min grymt snygga huvudbonad;)

ha en trevlig dag! puss på er!! :D


Kommentarer
Postat av: Julia G

Kul gumman! vad är det för utbildning du kommit in på?

2010-10-11 @ 10:50:54
Postat av: claudia

snygggisnyggggg! Vad ska du göra? blev nyfiken:)

2010-10-11 @ 10:55:46
Postat av: Pappa

Det kommer gå så bra Gumman !! allt kommer fixa sig .

2010-10-11 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0