allow me

Nu sitter jag och funderar på om jag ska hjälpa till hemma ute på gården, duscha lr sova.. Hmm svårt känner mig grymt seg i kroppen, ska nog hjälpa till lite iaf sen duscha sen sova haha! Känns så fel att sova bort dagen ändå. Esch får se hur det blir! Igår åkte Louise och David tillbaka till Sthlm sen var jag och dansade med lillesyrran på dansen;) på kvällen kom det gäster till oss på middag! En trevlig lördagskväll , träffade även Madde vi åkte iväg och kolla film hos några vänner. I morse vaknade jag upp hemma hos Madde då käkade vi frulle och kollade tv en stund. <3





Kommentarer
Postat av: TheA

Jag kan se din BEHÅÅÅÅHH ;) SCHNYGG SCHNYYGG. <3

2010-10-11 @ 00:40:21
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0