Det var en gång

En kväll på söder ungefär 2 timmars promenad, två garvande nördar och två töntiga eskilstunabor. Jag är ingen ond människa, jag har inget emot folk med ett handikapp! Men ibland måste man få betee sig som en barnrumpa! Pinsamt men kul! Finns ungefär 8 videos kvar, sorligt men sant det var personer som reagerade på detta och trodde det var på riktigt, även om man fick sin tankeställare kunde vi inte sluta, det blev ju bara roligare och roligare, och dom garvande nördarna och min vän fick några arga blickar och folk kom fram och fråga vad fan håller ni på med osv! haha  

puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrattar ihjäl mig :_) ni är underbara!

2010-10-11 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0