Trött och helt slut, ge mig kraft!

Sådär ja, då ligger man i sängen nyvaken och naken! Ligger och kollar förkväll med syster, blev väckt att någon garva då kollar jag upp då ser jag bara en iphone framför mig, kul att bli filmad när man sover. haha rolig du är kvinna! Hoppas verkligen inte att jag ska bli risig nu, vill ABSOLUT inte bli liggandes i sängen och känna mig äcklig och tjock, hosta och tung i skallen.. Nej fyyy ska gå på alvedon och c-vitaminer nu, så om vi stöter på varandra i storstan så vet ni om varför jag är på flummhumör. Ska absolut inte missa något i skolan ska ha 100% närvaro har jag bestämt mig för. Om man missar fler än 2 dagar på lektionerna och praktiken är det ett måste att man måste gå om den tiden på nästa utbildning. Så nu gäller det att vila så mycket som möjligt och ta det lungt dricka te och gå ut i friskaluften.. Från det ena till det andra Fasen va skönt det var att vi slutade klockan 13 idag i morgon börjar vi klockan 11 sen halv 12 kommer kunderna. Känner på mig att morgon dagen kommer bli en stressig dag med mycket kunder och få minuter mellan kunderna.. Men det kommer gå så bra så!

Nu börjar kylan komma och då har jag innhandlat en ny jacka och en ny halsduk från Nk
En svart stickad halsduk  med pälsbollar
och ett par nya mörkblåa mockaklackar:)

En svart Boomerangjacka och min älskade päls

Mina nya skor

Det finns en sak som jag vill ha nu, kommer springa runt i lägenheten som en apa och hoppa omkring! Jag är så grymt sugen på en kaffe, men har då ett problem det är slut hemma så jag får hålla mig tills i morgon ingen lust att gå handla nu... Måste upp ur sängen en stund nu, det börjar bli rikigt varmt med datorn iknät. ha det gött nu!

Kram på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0