om igen, om och om igen

Buu på baksmälla, legat i sängen från halv 4 fram till nu. Ligger och kollar på så mycket bättre, och har ätit fiskgratäng och chips så onyttigt men gott var det..

Lite om gårdagen då, vi började med att laga taxos sen blev det Idol sedan fixa sig för utgång.. Vi mötte upp tjejerna som var Mona, fatinha och steffi vid Medis sen vidare till en resturang som heter Mest där satt vi och drack lite smått sen vidare mot Ambasadör med ligan. Där blev det dans och goda drinkar! Mycket trevligt:) Gjorde en sån pinsam grej igår, snubbla till i trappen så jag tappade drinken på golvet och precis då går det en tjej förbi och det skvätter på hennes kläder :O oppps höhö vad gjorde jag då? jag sa bara oj då ber om ursäkt sen fort där ifrån. Innan hennes svarta ögon skulle trolla bort mig. Efter amba drog vi till white room, vart dock inte kvar där så länge. Sen träffade vi Karlsson! Det var riktigt kul i går, galenheter som vanligt! Tack för en trevlig kväll allesammans. Jag och Systeryster har alltid så jäkla kul tillsammans, louisan bara kööör.

Idag Lördag ska vi bara ligga hemma och mysa, vi ska bädda ner oss i sängen och kolla film och äta gott. skulle vilja mysa med mina rara kissemissar som är hemma i Eskilstuna. Kurrkurr, mjao! saknar bebisarna.  <3
Nu ska jag hoppa in i duschen, hejsvejs sålänge:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0